Πρώτη πρόσφυγας: Η έγκυος Aysha έφυγε από τη Συρία για τη Γερμανία | GR.polkadotsinthecountry.com

Πρώτη πρόσφυγας: Η έγκυος Aysha έφυγε από τη Συρία για τη Γερμανία

Τι οδηγεί μια γυναίκα να φύγει από το σπίτι και τη χώρα της στους νεκρούς της νύχτας και να γίνει πρόσφυγας; Corinne Redfern ταξίδεψε από την Ελλάδα στη Γερμανία με την έγκυο Aysha και δύο μικρά παιδιά της για να ανακαλύψει γιατί άφησε τη Συρία - και τι επιφυλάσσει το μέλλον γι 'αυτήν

«Δεν μου αρέσει να σκέφτομαι τον εαυτό μου ως πρόσφυγας. Θα χρησιμοποιηθεί για να ζήσουν σε ένα όμορφο μέρος του Χαλεπίου, και πέρασα είκοσί μου μελέτη της ανθρώπινης έρευνας, ταξιδεύουν στη χώρα και εργάζεται ως πολιτικός μηχανικός για την κυβέρνηση. Γνώρισα τον άντρα μου πριν από έξι χρόνια, όταν ήμουν 34. Ήταν ένας γιατρός, αλλά θυμάμαι που εισάγονται σ 'αυτόν και δεν είναι ότι φυσητό. Εκείνος, από την άλλη πλευρά, ζήτησε λίγο πολύ άμεσα να με παντρευτεί. Τελικά έδωσα το - νομίζω ότι ήξερα μέσα ήταν αυτός. Από τότε, ήμασταν αχώριστοι. Το σπίτι μας ήταν παλιό και όμορφο, με τεράστια, ψηλά ταβάνια, λευκούς τοίχους και δάπεδο με πλακάκια. Περάσαμε μέρες μας στην εργασία και τα βράδια μας με τους φίλους - φαγητό, να ακούτε μουσική... Είναι φυσιολογικό.

Στην αρχή, δεν ήμουν φοβισμένος όταν τα πράγματα άρχισαν να αλλάζουν. Δεν πίστευα ότι θα με επηρεάσει. Αλλά μετά από μήνες ανταρτών στρατιώτες που πολεμούν κατά του προέδρου Μπασάρ αλ-Άσαντ, βόμβες άρχισαν να πέφτουν. Όλες οι διαφορετικές ομάδες άρχισαν να επιτίθενται ο ένας τον άλλον, και στη συνέχεια ISIS άρχισε να προσπαθεί να αναλάβει τη χώρα, πάρα πολύ. Είμαι ένας Παλαιστίνιος, αλλά ο πόλεμος στη Γάζα ήταν τίποτα σε σύγκριση με αυτό. Δεν υπήρχε τρεχούμενο νερό, ηλεκτρικό ρεύμα. Κανόνες άρχισαν να εφαρμόζονται σε ορισμένες περιοχές, απαγορεύοντας μας να τηρούν τις φωτογραφίες στα κινητά μας, από τη χρήση αμερικανικών προϊόντων, από το να πηγαίνουν έξω μετά από το σκοτάδι. Εάν παρακούσει, θα εξαφανιστεί. Σταματήσαμε φύγετε από το σπίτι το βράδυ και σταμάτησε να δει τους φίλους. Θα χρησιμοποιηθεί για να βρίσκονται ξύπνιοι ακρόαση οι βόμβες πέφτουν, αναρωτιούνται αν θα το κάνει μέσα στη νύχτα ζωντανή.

load...

Συνέχισα πρόκειται να λειτουργήσει, αλλά δεν υπήρχε τίποτα να κάνω. Εκτός από τον πόλεμο, όλα είχαν έρθει σε στασιμότητα. Αν περπατούσε στο δρόμο, που δεν είδε κανέναν. Όλοι ήταν έξω από τα μάτια, κρυμμένο στα πίσω δωμάτια του χωρίς στέγη τα σπίτια τους, πίσω από τους τοίχους που είχαν καταρρεύσει. Όταν γέννησε το πρώτο της κόρης μου, Sham, η οικογένειά μου δεν θα μπορούσε να διασχίσει τη χώρα για να την συναντήσει για πάνω από ένα χρόνο. Ήμουν μόλις λίγα μηνών έγκυος στο δεύτερο παιδί μου, Bisan, όταν άρχισαν να βομβαρδίζουν τον δρόμο που ζούσε στο. Με Sham στην αγκαλιά μου, άρπαξε μια τσάντα με το διαβατήριό μου, και έτρεξε. Νοικιάσαμε ένα άλλο σπίτι στο άλλο, υποτίθεται ασφαλέστερο, μέρος της πόλης. Στη συνέχεια, το φαγητό άρχισε να τρέχει έξω, και βρεθήκαμε να τρώει ξηρά ρύζι για κάθε γεύμα. Αλλά αυτό ήταν το λιγότερο από τις ανησυχίες μου.

Ήταν μόλις τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους, όταν έμεινε έγκυος για τρίτη φορά, ότι δέχτηκα έπρεπε να πάμε. Δεν σκοπεύω να έχουν ένα άλλο παιδί - στην αρχή, θα επιθυμούσε να πεθάνει μέσα μου. Καλύτερα αυτό παρά μεγαλώνουν σε μια χώρα γεμάτη φόβο. Sham και Bisan ήταν δύο και τρία, αλλά δεν έπαιξε ποτέ έξω. Δεν θα μπορούσε να πάει στο νηπιαγωγείο - μπορεί να μην πάει στο σχολείο. Παρόλα αυτά, ο σύζυγός μου δεν ήθελε να έρθει μαζί μας - ως γιατρός, ο ίδιος αισθάνεται χρειάζονται εκεί. Για πέντε μήνες, υποστήριξε κάθε μέρα. Αλλά στο τέλος, ας πάει. Το τελευταίο πράγμα που μου είπε ήταν ότι έπρεπε να κρατήσει τον εαυτό μου και τα παιδιά μας ασφαλή, γιατί είμαστε όλη του τη ζωή. Αν δεν το έκανα, είπε, τότε ο πόνος δεν θα ήταν αξίζει τον κόπο.

Το να πεις αντίο

Θαρρείς και θα πρέπει βαλίτσες για να προχωρήσουμε σε όλο τον κόσμο, αλλά όταν έρχεται η στιγμή, θα πρέπει να έχετε τον εαυτό σας μόνο. Αν έχετε αρκετές οικονομίες, οι άνθρωποι θα σας μεταφέρει οπουδήποτε - ακόμα και πέρα ​​από τα σύνορα.

Θα απανωτές στρώσεις πιστοποιητικά γέννησης μας και το πτυχίο μου, και συσκευάζονται μια τσάντα με το φάρμακο, σοβάδες και μια αλλαξιά ρούχα για τις κόρες μου. Είμαι μουσουλμάνος, αλλά εγώ δεν φορούν συνήθως μαντίλα, τόσο εγώ ο ίδιος μεταμφιεσμένος σε νικάμπ που καλύπτει τα μαλλιά μου, το λαιμό μου και το σώμα μου για να προσελκύσει λιγότερη προσοχή, και τυλιγμένο το διαβατήριό μου σε μεμβράνη και δεσμεύεται να μου στομάχι. Και στη συνέχεια, νωρίς ένα πρωί, το Σεπτέμβριο, εγώ έκλαιγα αντίο στον άντρα μου και περπάτησε έξω από την πόλη. Μαζί, περπατήσαμε και περπάτησε. Ι που Bisan, και Sham συμβαδίσει μαζί μου. Αν Sham κουράστηκε, θα ήθελα να της πω το μωρό στην κοιλιά μου ήταν κουρασμένος πάρα πολύ, και αυτός ήταν ο λόγος που δεν μπορούσα να την μεταφέρει. Τη νύχτα, οι λαθρέμποροι μας έδειξε σε ένα δωμάτιο με περίπου 20 άλλους ανθρώπους. Στη συνέχεια περπατήσαμε λίγο περισσότερο. Όταν πλησιάζαμε την Τουρκία, πληρώσαμε έναν οδηγό για να μας μεταφέρει πέρα ​​από τα σύνορα - περάσαμε τεσσάρων ωρών κρυμμένα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου του και θα περάσει από τα σημεία ελέγχου, πριν από τη λήψη ένα λεωφορείο 14 ωρών στη Σμύρνη, μια πόλη στην ακτή. Σε δύο, βρήκαμε ένα ξενοδοχείο, και πέρασε τρεις ημέρες κρύβονται εκεί. Εμείς δεν άφησε τίποτα - όχι για τα τρόφιμα, όχι για καθαρό αέρα. Τίποτα δεν ήταν αξίζει τον κίνδυνο να πιαστεί και να σταλεί πίσω.

Τελικά, μια άλλη λαθρέμπορος ήρθε να πει ότι θα πάρει τους τρεις από εμάς στην Ευρώπη για 1 €. Μας βάλει στο πίσω μέρος ενός φορτηγού με περίπου 30 άλλους, και κανείς δεν ήξερε πού πηγαίναμε. Στη συνέχεια φώναξε σε μας για να βγούμε, και μας έκανε να περπατήσετε για ώρες μέσα από ένα δάσος. Ήταν νωρίς το πρωί όταν σταμάτησε σε ένα ξέφωτο. Παντού είδατε, δεν υπήρχε σκουπίδια: άδεια μπουκάλια, μεταλλικά κουτιά, περιτυλίγματα, και παλιά κομμάτια των τροφίμων που είχαν συσσωρευτεί, ίντσες βαθιά. Μας έκαναν να καθίσει πάνω του και περιμένει. Δεν υπήρξε καμία σκιά, και πουθενά αλλού να πάνε. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι παραμένουν φθάνουν, και η θερμότητα του ήλιου να κτυπήσει κάτω στα πρόσωπά μας. Είχα μόνο ένα μπουκάλι νερό, και ήμουν τόσο φοβισμένος από αυτό εξαντλείται, το χρησιμοποίησα μόνο για να βρέχουμε Sham και Bisan για τα χείλη κάθε φορά που έκλαψα.

Ήταν βράδυ από τη στιγμή που οι άνδρες επέστρεψαν και μας πήρε στο σκάφος μας. Η λέμβος τα κοντά πάνω και κάτω, απειλώντας να ανατραπεί και να πετάξει όλους μας μέσα, και ένιωθα ναυτία, όπως Ι που Sham και Bisan στο εξωτερικό. Περισσότερα από 50 από εμάς στριμωγμένος μέσα, όλα ήταν βρεγμένα, και δεν μπορούσα να κουνήσω τα χέρια μου και τα πόδια μου. Ακόμη και τα σωσίβια που προσφέρει λίγη σιγουριά. Εάν δεν μπορείτε να κολυμπήσετε, δεν έχετε την ευκαιρία. Όταν φτάσαμε στην βόρεια ακτή της Λέσβου στην Ελλάδα, δεν θα μπορούσα να μιλήσω. Απλά πατάτε κόρες μου σε μένα και αναλύθηκε σε λυγμούς.

Διασχίζοντας την Ευρώπη

Ήταν το βράδυ από τη στιγμή που φτάσαμε Καρά Τεπέ, το κύριο στρατόπεδο στο νότιο τμήμα του νησιού. Εμείς δεν είχαν τη δυνατότητα να πάρετε ταξί ή διαμονής σε ξενοδοχεία - ακόμα κι αν ήταν άδειο, και είχα τα χρήματα. Χρησιμοποιώντας το φως από ένα τηλέφωνο, πέσαμε μέσα από το σκοτάδι προς τις σκηνές. Κοφτερά βράχια jutted μέσω της groundsheet μουσαμά, και ισοπέδωσε-out κουτιά από χαρτόνι που αποτελείται κρεβάτια μας. Σε αραβικά, κάποιος είχε γράψει μια προσευχή στον Αλλάχ σε μαρκαδόρο. Τα ρούχα μας ήταν ακόμα βρεγμένα από τη θάλασσα, αλλά δεν υπήρχε τίποτα για να αλλάξει σε. Sham και Bisan κοιμόταν, αλλά βάζω εκεί για ώρες, ρίγος και φοβισμένος.

Το πρωί, το στρατόπεδο ήταν απασχολημένος. Δύο χιλιάδες άνθρωποι είχαν φτάσει μια μέρα στην άλλη, και ο αέρας ήταν παχύ με αμμωνία και μύγες. Δεν ήξερα πού να πάτε, ποιον να μιλήσω ή πώς λειτούργησε πράγματα, έτσι κάθισα στη σκηνή, περιμένοντας τα πράγματα μας να στεγνώσουν. Ηχεία μας είπε να σχηματίσουν μια ουρά για να εγγραφείτε, και τα ΜΑΤ σφραγίδα στο έδαφος. Δανείστηκα ρούχα για Sham από μια γειτονική οικογένεια και την πήρε στην τουαλέτα, αλλά ένας άνδρας έσπρωξε το παρελθόν της και έπεσε στο βρώμικα, δυσωδία γεμάτο λάσπη. Δάκρυα γέμισαν τα μάτια μου και έσφιξε το χέρι μου. «Μην κλαις», μου είπε, και φυσικά έκλαψα περισσότερο.

Μετά την εγγραφή, έχω κλείσει εισιτήρια για να ταξιδέψουν στην Καβάλα. Για εννέα ώρες, καθίσαμε σε ένα πλοίο, ενώ οι Έλληνες άνδρες με κοίταξε και μουρμούρισε μέσα από τα δόντια τους. Bisan και Sham εναλλάξ squabbled και κοιμήθηκε. Τα επόμενα 1.500 χιλιομέτρων πέρασε σε μια θαμπάδα. Εκπαίδευσε μετά το τρένο από το λεωφορείο μετά το λεωφορείο. Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη να Γευγελή να Slanishte να Preševo ​​στο Βελιγράδι για να Kanjiža να Χόργκος να Röszke να Hegyeshalom να Nickelsdorf. Το ένα πόδι μπροστά από το άλλο, ένα βήμα τη φορά. Yazan, ένα 19-year-old από τη Δαμασκό, είδε εμένα που αγωνίζονται, και να θέσει Sham στους ώμους του, ενώ εγώ πραγματοποιηθεί Bisan. Στη Σερβία, η μαφία ήταν παντού, προσπαθώντας να βγάλουν λεφτά από τον αγώνα μας. Βάζουν στο ψεύτικο λεωφορεία και θα χρεώνουν τα διπλάσια. Στην Ουγγαρία, ήμασταν τυχεροί - τα σύνορα δεν είχε κλείσει, αλλά περάσαμε δύο ώρες κλειδωμένη σε ένα σταθμευμένο τρένο. Μέχρι τη στιγμή που φτάσαμε Βιέννη, είχα μόλις κοιμηθεί για τρεις ημέρες. Η πλάτη μου πονούσε, χτύπημα κακό μου, και ό, τι αισθάνθηκε λείο με τον ιδρώτα και τη σκόνη. Εμείς στην ουρά για έξι ώρες για να αγοράσουν εισιτήρια για το Μόναχο. Bisan φώναξε ενώ Sham κάθισε σιωπηλά στα χέρια ενός ξένου. Εκείνο το βράδυ, βρήκα ένα διαμέρισμα. Έχω WhatsApped ο σύζυγός μου από το δωμάτιό μου. Είχα ένα μικρό rollerball μπουκάλι aftershave του, η οποία θα πραγματοποιηθεί στη μύτη μου για να τους πάρει ο ύπνος.

Την επόμενη μέρα, πήραμε το τρένο. Κοίταξα έξω από το παράθυρο στα πράσινα λιβάδια. Όμως, στο Σάλτσμπουργκ, το τρένο σταμάτησε και αστυνομικούς φώναξε σε μας για να αποβιβαστούν. Αν δεν ήταν από την ΕΕ, δεν θα μπορούσατε να διασχίσουν. Μια αραβική οδηγός ταξί λυπήθηκε για εμάς, και μας είπε πώς να ταξιδέψει στη Γερμανία με τα πόδια. Πήραμε ένα λεωφορείο σε ένα χωριό κοντά στα σύνορα, και στη συνέχεια εμείς απλά περπάτησε πάνω στα βουνά. Ποτέ δεν είχα νοιαζόταν για καθιστώντας στη Γερμανία πριν - θα ήθελα απλώς να πάρει κάποιο ασφαλές μέρος. Αλλά όταν μπήκα παρελθόν το σημάδι λέγοντας «Bundesrepublik Deutschland», εγώ σχεδόν αφήσετε τη φρουρά μου κάτω.

Το μέλλον

Φυσικά, αυτό δεν ήταν αυτό. Η αστυνομία πήρε όλα από 55 λεπτά για να εμφανιστούν. Μας επισήμανε περιμένει από την πλευρά του δρόμου, και θα μπορούσε να πει από τις τσάντες μας και τα ρούχα μας και το δέρμα μας, που είχαμε περάσει στη χώρα παράνομα. Ήμασταν στο πίσω μέρος ενός φορτηγού εξέγερση, και οδηγούνται στο αστυνομικό τμήμα κοντά στο Freilassing. Για τρεις ώρες, μεταφραστής μας αμφισβήτησαν, «Πώς είχαμε γνωστό πώς να πάρει στη Γερμανία;», «Αν είχαμε καταβάλλονται σε κανέναν να μας πάρει;», «Πού θέλουμε να πάμε;» Στις 11 μ.μ. Είπαν θα μπορούσαμε να πάμε σε το σταθμό του τρένου, αν πληρώσαμε 50 € για ένα ταξί. Μας δόθηκε διαφορετικά χρωματιστά βραχιολάκια - το είδος που θα παίρνατε αν επρόκειτο να ένα φεστιβάλ ή ένα κόμμα - και τα μεσάνυχτα, η ομάδα μας μεταφέρθηκε στο Μόναχο. Μια ώρα στο ταξίδι, Sham είχε έναν εφιάλτη, και ξύπνησε ουρλιάζοντας.

Δεν ξέρω τι περίμενα όταν έφτασα στο Μόναχο - ήμουν απλώς με κατεύθυνση προς το ασφαλέστερο μέρος θα μπορούσα να σκεφτώ, όπου θα μπορούσαμε να περιμένω το χρόνο μας πριν επιστρέψει στη Συρία, όταν τελειώνει ο πόλεμος. Ο καθένας ξέρω ότι θέλει να πάει πίσω. Εγώ πίστευα ότι θα ήμουν σε θέση να κάνουν φίλους στη Γερμανία, ή να ξεκινήσετε να μάθουν τη γλώσσα. Αλλά την πρώτη μας νύχτα, έπρεπε να κοιμηθεί σε ένα παγκάκι, και η επόμενη, μας πήγαν σε ένα παλιό στρατόπεδο. Στη συνέχεια, το διαβατήριό μου κατασχέθηκε, και μέχρι στιγμής, κανείς δεν έχει μου είπε, όταν θα το πάρει πίσω. Κάνει κρύο εδώ, και όλοι έχουμε τη γρίπη, αλλά δεν υπάρχει κανένα φάρμακο. Φοβάμαι να ξεχάσει, και μερικές φορές νιώθω τόση μοναξιά είναι δύσκολο να μην κλαίει όλη την ώρα.

Ξέρω ότι είμαστε ασφαλείς, και ξέρω ότι είμαστε τυχεροί, και αυτό σημαίνει τα πάντα. Αλλά αυτό είναι που αρχίζουν να μου χτυπήσει ότι παίρνει στην Ευρώπη δεν είναι το τέλος των προβλημάτων μας. Φτάνοντας στην Ευρώπη ήταν μόνο η αρχή.»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙ MARIE CLAIRE'S ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΣΤΟ GERMANYHERE.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ HELPIf θέλετε να δωρίσει στη Διεθνή Επιτροπή Διάσωσης, που εργάζονται σε στρατόπεδα σε όλη την Ελλάδα, τη Μακεδονία και την Τουρκία, επισκεφθείτε rescue.org. Γιατροί Χωρίς Σύνορα παρέχουν ιατρική βοήθεια και στήριξη στους πρόσφυγες σε όλη την Ευρώπη. Επισκεφθείτε msf.org.uk.

load...

Επαναπροσδιορίζοντας τις θρησκείες τους

Μαστίγιο στο πόδι της μασχάλης στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης γιατί είναι ακόμα ένα θέμα>

Kholoud Waleed: συριακή δημοσιογράφος και ηρεμία γυναίκα στον κόσμο

Post Αναφορές

Transgender: Το σωματικό και συναισθηματικό ταξίδι ενός ανθρώπου για να γίνει γυναίκα

Ημέρα της μητέρας στη Γκάνα: Ποια είναι η μέρα της μητέρας στη γκάνα

Διεθνής ημέρα του κοριτσιού: Πώς να εμπλακείτε

Αυτό το έργο φωτογραφίζει 100 διαφορετικές γυναίκες σε εσώρουχα

Πανεπιστημιακός πολιτισμός βιασμού - η συγκλονιστική αλήθεια για τα εγκλήματα σεξ στην πανεπιστημιούπολη

#Breakfree από τις ετικέτες: Έμπνευση προσφορών για την καταπολέμηση στερεοτύπων

#handsoffourrights

Myleene Klass: Κατάχρηση παιδιών στην Τανζανία

Γνωρίστε το πρωτοποριακό σχολείο στη Βραζιλία που θα κάνει την καρδιά σας να ξεπεράσει